luni, 25 ianuarie 2010

Prajitura insiropata cu nuca

Ingrediente:
6 oua, 200g zahar pudra, 200g faina, 100g nuca macinata, 10g praf de copt, 50g cacao neagra, esenta de rom


       Se separa albusurile de galbenusuri. Albusurile se bat spuma  impreuna cu zaharul. Separat se mixeaza galbenusurile cu praful de copt, esenta de rom si 3linguri apa. Se adauga peste albusuri, apoi se incorporeaza nucile, cacaoa si faina si se omogenizeaza bine. Se da la copt 30-35 minute.
      Crema se prepara din 500ml frisca lichida amestecata cu 200g ciocolata neagra topita in baie de aburi.
      Se taie blatul in 2, se insiropeaza cu un sirop facut din apa, zahar si rom, se adauga crema si se orneaza.

4 comentarii:

Cristina C spunea...

Draga Doamna Moldoveanu,

Prajitura asta arata f bine ca toate creatiile dvs.Mi-am luat reteta..si promit sa o incerc si sa pun impresii.

Spor la bucatarit!
Cristina

Iustina spunea...

ma bucur ca iti place, este si foarte buna si relativ usor de facut. astept rezultatele...

Cristina spunea...

Am bucatarit aseara si a iesit intr-adevar f buna.Am si improvizat un pic, in sensul ca in loc sa topesc ciocolata,la crema am folosit praf de capuccino French vanilla...si rezultatul seamana cumva cu gustul de la crema romaneasca de ness.
Singura nemultumire...nu mi s-a intarit frisca asa ca in poza ta...Ramane sa mai incerc reteta odata ...spre deliciul lui Danut :P).
Pup!
Cristina C

Iustina spunea...

bravo, esti pe drumul cel bun....inceputul e mai greu. eu folosesc mereu frisca vegetala, dar iese foarte bine si cea facuta din praf de frisca.